|
||||
|
||||
Re: Hayhay vs knuckleduster
I heard from some one u gangster at sg? Neutral ground u don’t dare to meet ah?
What type of gangster are you huh? So jb u more gangster ah. Come hatyai I also gangster there hahahaha Penniless fucker got ban hahahaha
|
||||
|
||||
Not I bully u leh, boss has the power.
You are big bully or should I said penniless loser gangster need to go jb and settle. You are gangster at sg why scare me? I can’t fight. Hahahahah
|
||||
|
||||
Got ban hahahahaha,
Want my number ah, want me bonk ur ass? I ask bangla to bonk ur ass I pay them $30 and I give u $50 hahahaha
PM me if I forget to return favour. Min 6 point Last edited by hayhay; 28-06-2019 at 08:12 PM. |
|
||||
|
||||
Re: Screwing maids
Quote:
Hahahaha got ban
PM me if I forget to return favour. Min 6 point Last edited by hayhay; 28-06-2019 at 08:12 PM. |
|
||||
|
||||
Cannot do anything ah hahahaha got ban sg gangster come leh.
Hahahaha got. Ban
|
|||
|
|||
Quote:
Ban ki lan. Still waiting to whack your cb face in jb. Tml 12 am shell station beside haw ll tyre. No turn up means u Chao ah gua like your Father hahah |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Amk u not comfortable than we meet at tampine lah, you also scare ah
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
TOA PAYOH?
|
|
|||
|
|||
Toa Payoh no fun bro. Meet in Johor will be very very fun for this useless Low class bastard |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
U sg gangster u give me ur number I call u and fuck ur ass, fuck u talk big don’t act, u have no ball sg gangster also don’t dare to meet me at sg, why type gangster are u
|
||||
|
||||
Ur bff said tow payoh go lah, u scare, tow payoh also scare ah,go suck bangla cock and let them fuck ur ass no brain. What type sg gangster are u, home ground also scare useless u are a disgrace. Of ur surname think ur parent also disown u hahahaha
|
|||
|
|||
Quote:
He think he own this forum Attacking all those he doesnt like Try to be a cyber bully But he didnt know how long i was here already I just play with him If you refer back this forum he got into trouble with other bro here Keep scolding people family He even said my sis is a prostitute Wahaha You think he can go jb? His student pass just got confasicated by his foster mother |
Advert Space Available |
Bookmarks |
Thread Tools | |
|
|
t Similar Threads | ||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Team Hoian/hayhay/sidtip vs Team Kittenz/Bote (TomMAffolter) | Hurricane88 | International Field Reports | 949 | 03-07-2019 09:44 PM |